فروش وسایل کمک آموزشی در کرج



فروشگاه پروفسور کوچولو در کرج با داشتن سالها سابقه در زمینه فروش وسایل کمک آموزشی است که هدف آن فروش وسایل آموزشی است که مختص به سن کودکان و نوجوانان باشد و بر اساس گروه سنی آنها طراحی شده باشد

فروشگاه وسایل آموزشی در کرج

با انواع وسایل کمک آموزشی برای آموزش کودکان و نوجوانان در صورتی که تمایل به

خرید وسایل کمک آموزشی

دارید با شماره تماس : 02633508898
تماس حاصل فرمایید همچنین در صورتی که میخواهید از

قیمت وسایل کمک آموزشی در کرج

اطلاع داشته باشید با ما در ارتباط باشد.
 

وسایل کمک آموزشی

به ابزارها و امکاناتی اطلاق می گردد که در جریان تدریس جهت تفهیم بهتر مطالب درسی و یادگیری موثر توسط معلم و دانش اموز بکار می روند. این وسایل آموزش را از حالت سخنرانی محض خارج می کنند و یادگیری را با بهره گیری از حواس مختلف آسان و ممکن می سازند در این شرایط شاگردان قادرند اطلاعات رفتار و مهارت های جدید را با درک کامل بدست آورند.

 وسایل کمک آموزشی ریاضی سوم ابتدایی 

وسایل کمک آموزشی ریاضی

وسایل کمک آموزشی کودکان 2 ساله

آنچه می شنوم فراموش می کنم آنچه می بینم به خاطر می آورم و آنچه انجام می دهم می آموزم. با استفاده از وسایل و امکانات اموزشی گفته ها و مطالب درسی برای دانش آموزان عینی تر و ملموس تر می شود حتی گاهی اتفاق می افتد که آنها در هنگام مشاهده و کار با وسایل نکاتی ریز و ظریف را کشف می کنند که برای همیشه در ذهنشان باقی می ماند پس هر اندازه که آنها از حواس خود بیشتر بهره بگیرند استعداد و خلاقیتشان بیشتر شکوفا می شود ذهنشان بیشتر فعال می شود و معلم نیز از کار خود نتیجه بهتری می گیرد

در واقع معلم با بکارگیری این روش به سلامت روانی خود نیز کمک کرده است. پس باید در عصر انفجار دانش از کوتاه ترین و موثر ترین راه به اهداف آموزشی مورد نظر خود برسیم و باید بدانیم که تحقق این امر جز با بکارگیری و بهره گیری صحیح و برنامه ریزی شده از وسایل و امکانات اموزشی مقدور نیست پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر وسایل کمک آموزشی در یادگیری بر روی 64 نفر از دانش آموزان دوره راهنمایی انجام شد.

جهت گردآوری داده ها یک پرسشنامه 18 سوالی محقق ویژه معلمان و یک پرسشنامه 16 سوالی ویژه دانش آموزان دوره راهنمایی تهیه شده و پس از اجرا نتایج نشان داد که 77% دانش آموزان استفاده از وسایل کمک اموزشی را بر پیشرفت تحصیلی خود موثر دانسته اند و همچنین 94% معلمین استفاده از وسایل کمک آموزشی را در افزایش یادگیری دانش آموزان موثر دانسته اند

ضروت استفاده از وسایل کمک آموزشی

«براساس نظریه ی یادگیری ساختن گرایی، دانش باید فعالانه در ذهن و بر پایه ی تجربه ها، علاقه ها و باورها ساخته شود. بنابراین نقش آموزش فراهم کردن بستر و امکاناتی است تا دانش توسط دانش آموز ساخته شود. اندیشه های دیویی، پیاژه، برونر و... که بر ظهور نظریه ی ساختن گرایی تأثیر شگرفی داشته است، همگی بر اهمیت تجربه ی مستقیم و شخصی فرد در محیط پیرامون دلالت می کنند». بنابراین، اگر در یک روش تدریس یادگیرنده محور، قصد آموزش شکل گیری یادگیری معنادار و مادام العمر در دانش آموزان است، ابزارها و رسانه های آموزشی به گونه ای انتخاب و به کار می روند که بیش ترین نقش را در شکل گیری تجربه های مستقیم و عینی داشته باشند.

نکته ی اساسی که لازم است در این جا بدان اشاره شود، این است که برای مفهوم سازی و شکل گیری یادگیری معنادار در کودکان، کاربرد ابزارها و وسایل آموزشی متنوع، «کافی نیست» در واقع روش تدریسی مطلوب است که در کنار کاربرد رسانه ها و وسایل آموزشی مناسب، راه را برای یادگیری عمیق هموار می سازد. برای مثال، در تجربه ای عملی که در کلاس درسی داشتم، معلمی با آوردن وسایل آموزشی متنوع مانند تکه نان، هویج، شربت، آب نمک، نفت، شیشه ی عطر و بادکنک، قصد تفهیم وضعیت مولکول ها در مواد جامد، مایع و گاز را داشت.

 پس از پایان تدریس، دانش آموزان به سؤالات متداول به آسانی پاسخ دادند. برای مثال، به هویج و نان به عنوان مواد جامد اشاره کردند. هنگامی که هویج به صورت پوره رنده و داخل لیوانی ریخته شد، دانش آموز پاسخ داد که هویج مایع شد، زیرا شکل لیوان را به خود گرفت!

در این مثال، با وجود این که ابزارها و وسایل مناسبی در فرایند یاددهی- یادگیری انتخاب شده اند، دانش آموزان مفاهیم را به طور عمیق درک نکرده اند و آموخته هایشان قابل انتقال به موقعیت جدید نیست. بنابراین، در هر موقعیت یادگیری، روش تدریس بر وسایل و ابزارها مقدم است. همان طور که ارمن می گوید: «روش تدریس بسیار مهم تر از رسانه است و رسانه، پیام نمی شود.» ابتدا باید شیوه ها و راهبردهای مؤثر برای دست یابی دانش آموزان به یادگیری عمیق مشخص شود، آن گاه ابزارها و وسایل مورد نیاز انتخاب و به کار روند.

وسایل کمک آموزشی کودک 3 ساله 

وسایل کمک آموزشی برای کودکان 4 ساله